inspiration

min inspiration till att skriva är lika med noll idag.
så frågan är varför jag skriver. för att plåga er kanske.

mennn ja. vad ska jag skriva om då?
något otroligt intressant i mitt liv som händer precis just nu, ja det ska jag skriva om.
eller näe, det ska jag inte. 

men förr skrev jag ju att vi på jobbet skulle bli nyttiga
jag valde det mest för att jag skulle må bättre och för att orka med skolan jobbet träningarna och vara tränare.  
MENN, det går inge vidare. för tillfället äter jag godis och min hjärna planerar att gå och poppa popcorn inom en snar framtid.
min plånbok bjöd på remmar på marknaden och efter gfesten åt jag två pizzor. ja TVÅ.

som sagt. det går inge vidare.
imorgon börjar jag 8, det hatar jag.
tja


Kommentarer
Postat av: Sofia

imorn blir det promenad till skolan från station, bara så du vet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback