hunger

när jag är hungrig blir jag sjuk i huvudet.
idag när klockan var 4 hade jag inte ätit annat än frukost, jag skyller på att jag började 12 och inte orkade göra lunch hemma.

men iaf. det slutade med att jag låg i min säng med sprängande huvudvärk och tänkte hur förbannad jag skulle bli om min brorsa skulle komma in och ta godis av mig.
detet i mig skulle vinna över överjaget och jaget inte hade något att säga till om.
jag pratar psykologi för er som inte förstår, det var nämligen det vi fick lära oss idag bla.
INRESSANT!!

Nemen när jag är sådär hungrig känns det som om jag blir febrig och och ska spy, om jag hade något att spy upp dvs.
Sedan när man väl får mat kan man inte äta riktigt heller för då känns det som om man ska spy då också.

därför tänker jag tvinga min mamma köpa panpizza så jag kan ta det lite senare, eftersom jag kommer bli hungrig snart igen! HA


snart måste jag packa, för i helgen ska jag på ledarutbildning i sandviken.
förr packade jag typ en vecka innan var jag än skulle. men eftersom jag börjar bli så rutinerat nu tar jag det kvällen innan :å höhöhö

jag är fortfarande sjuk i huvudet tror jag, måste blir braa
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback