Harald!

Vilken skillnad det var på denna utbildning och den förra.
och Harald, vilken man!

Harald  är konståkningsdomare på SM nivå.
Han började åka konståkning när han var 20 år (!!!!!!!) och tog test 3 när han var 33 (jag tog test 3 i slutet av förra året, jag var alltså 17)
Det jag ville säga var inte att jag var bättre, det jag ville få fram är att det är fan mig aldrig försent!

Fan vad jag beundrar han att han som 20åring och kille började åka konståkning.
Fick töntstempel direkt pga av sin ålder och att vara kille inom sporten är inte heller det lättaste.

Men vem är det nu som har åkt för en fullsatt globen och blir erbjuden alla möjliga grejer hela tiden.
Just det, Harald!


Lärorik och rolig helg, nu ska jag ta tag i ungarna imorgon!
Ska bli tok roligt!

plugg hela helgen och plugg imorgon med, wiho (waffles)
http://www.youtube.com/watch?v=cok46rry74o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback