Gossip Girl

Världens bästa serie är igång igen.
Helt sinnesjukt. Och jag prata om att jag var beroende av bloggar, vad är jag då inte av detta?

Vet inte hur många avsnitt jag har kollat på nu, kunde ha fortsatt hela natten om det inte vore för det inte har kommit ut fler avsnitt. eller är jag dålig på att hitta?

jag blir alldeles till mig, får ont i magen å börjar böla som en liten flicka.
MEN VAD BRA DET ÄR!!!!!




jag känner att jag borde ta tag i greys igen.
även det är ju en sjukt bra serie, dock jobbig att kolla på utan text pga alla svåra sjukhus-ord.
eller kanske itne svårt för dom som är bra på engelska.
har jag föresten sagt att engelska c är mitt livs största misstag?


Kommentarer
Postat av: Sofia

hur många avsnitt har du av ses 2!? jag har bara hittat typ 3-4? Vi måste ha ett seriemaraton snart :)

Postat av: Sofia

ja, men då har vi samma:P Tror inte de finns fler, men kanske vi som är dåliga på att leta som sagt?

2008-09-22 @ 16:56:31
URL: http://so0fy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback