Brittan

Jag är och har aldrig varit ett Brittan fan.
Har inte heller hängt med i svängarna vad det gäller henne precis
men jag vet att hon rakade av sig håret en gång

men hon har tydligen vunnit nå priser nu och är back in buissnes så att säga.
men vad jag inte kunde missa var hennes snygga frilla!
liksom, från rakad till skitsnygg frilla!
hur gick det till?
varför kan inte jag vara sådär snygg i håret varje dag?



enkelt långt och snyggt
jag vill dock inte vara blond.



men idag har jag en hår-kris dag. jag hatar sånna dagar.


Kommentarer
Postat av: Sofia

jag vill fan se ut som henne helt och hållet ! Fast jag vill inte ha nå jävla ungar:P

Postat av: Nicco

Men Carro, jag tycker att du ser bra ut i håret! 17 September är datumet!

2008-09-10 @ 10:58:49
Postat av: lia

haha carro hon har ju peruk ;D hahaha

2008-09-10 @ 16:02:44
Postat av: carro

peruk som hår, snyggt är det iaf :D

och ja, jag har ju ingen vidare koll på brittan, men lite hår borde hon väll ha fått sedan hon rakade sig?

2008-09-11 @ 14:16:21
Postat av: lina

yesyes, . ja lite hår läre hon väl ha fått , jag vet inte eftersom hon alltid har peruk :P

2008-09-11 @ 19:11:12
Postat av: Caroline!

Okej :D

2008-09-11 @ 21:00:21
URL: http://carolinehultman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback