Beroende

Denna jävla dator.
Kände mig as duktig som inte suttit nånting sedan jag kom hem från skolan och träninge.
Tänkte att idag ska bli en datorfri dag. Iofs satt jag ju på skolan ett tag men där måste man i princip sitta lite.

Men iaf, åter till varför jag sitter här just nu.
Jag kom på att jag måste både kolla buss och vad det är för mat på skolan imorgon.
Så då startade jag datorn, och här sitter jag 30 min senare och har inte kollat nånting.

Och jag skyller detta på alla jävla bloggar, om jag börjar kolla en har jag typ någon tvångstanke att jag måste kolla alla jag vet. typ.

MEN nu får det vara nog, nu ska jag göra det jag tänkte och sedan sova.
godnatt


Kommentarer
Postat av: Sofia

samma här. man går in typ 500 gånger på varje blogg och varje dag för att se om ngn uppdaterat.. Jävla bloggberoende.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback