Bäst men kort

Helgen var bäst, men alldeles för kort.
Vi myste en hel del och på lördagen blev det en utgång, och det var sjukt roligt!
ville verkligen inte att han skulle åka hem igår, var så tomt i sängen utan honom.
vill bara att han ska komma hem nu påengång igen!

annars har jag tänkt länge på att jag vill göra om designen här på min blogg, men hur fan gör man då?!
nu när dom har gjort om startsidan såg jag att någon hette designadinblogg.se
perfekt tänkte jag, där kan man säkert läsa om hur man gör.
kalla mig dum men jag fattar ingenting.

så näe, det kommer få vara den här tråkiga bloggen tills jag orkar ta tag i det och läsa på rikigt.
kan inte direkt säga att bloggen är prio ett när jag har tusen andra saker att göra.

och nu såg jag en sak. "Tillåt andra att pinga till inlägget"
vadfan är pinga?

adios


Kommentarer
Postat av: Sofia

ingen vet vad pinga är, och INGEN vet vart du är!!? :`(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback