vinn en tjuga

om ni kommer på en muskel jag inte har ont i får ni en tjuga
hjärtat räknas inte, jag pratar om muskler som kan och borde stretchas

har aldrig fått sådant jävla sendrag som jag fick när vi skulle göra "donuten" på sista ispasset idag
man ska snurra med överkroppen framåtlutat, ena benet böjt i samma höjd som ryggen, så ska man ta tag i benet och bilda en ring, man ska alltså bilda en donut. jag är kanske inte så bra på att förklara.
MEN iaf, så skulle jag göra det, och ni förstår nog inte hur jobbigt det är för baksida lår eller ryggen.
fick sådant jävla sendrag att jag blev liggandes på isen och Sara fick komma och räta ut mig.


och för att få er att förstå varför jag skrev "sista ispasset" så var det för att vi har haft ett dagsläger.
Vi har åkt skrillor, vi har dansat och vi har haft off-ice, och det mina vänner är jobbigt!!!!!!!!



vi avslutade dagen med donken och bio, och vad för bio om inte high school musical 3?
och för er inte som vet det gjorde ju vi high school musical on ice förra året.





men, tillbaka till filmen.
jag och amanda skämdes på de första låtarna, men sedan blev vi lite vana tror jag.
och mot slutet kunde jag inte hålla tårarna tillbaka, fjantig som jag är, gråter på en film jag egentligen tycker är fjantigt.



nu är jag trött och imorgon ska jag sova, länge leve lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback