Vad sägs om en extra dag på veckan?

Usch och blä vad jag har mycket saker att göra.
Min hög med grejer blir bara högre och högre.
Det värsta är att det skulle ju gå galant om jag var mer diciplinerad och planerade mer.
Om jag var lite mer som min mamma med andra ord.

Hon arbetar typ 90%, sedan pluggar hon till sjuksköterska och just nu har hon praktik.
Och bara för dom har praktik så slipper dom ju inte läxor för det.
Sedan att hon tränar på det förstår jag inte hur hon orkar.
Eller okej, jag förstår hur hon orkar men inte hur hon har orken att ta på sig springkläderna och faktiskt gå ut och springa.

Som nu, varför sitter jag här? Jag borde ju sova nu för imorgon väntar faktiskt en lång dag.
Skola från 9-16, tränare 16-17 och träna själv 17-18.
Egentligen när jag tänker efter är det ju faktiskt inte så länge, 9 timmar. Som en arbetsdag, 8 timmar plus 1 timmes lunch.

Jag borde sluta klaga, tänk om jag gjorde vettiga saker ist för att klaga och sitta vid datorn.
Då hade jag säkert varit klar med allt, typ. Kanske inte engelska uppsatsen som ska vara på en 10 sidor.

Nu ska jag faktiskt duscha och tvätta min lugg för första gången, spännande!!



avslutar med en bild på mig och min mamma! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback