Test och Tessy!

Godmorgon!

Igår på testet var det nervöst, spännande och roligt!
Alina, Märta, Agnes och Olivia klarade sina! Det var så roligt!

Så kom det glädjetårar hos både åkare och föräldrar.
En sjuk lättnad helt enkelt.

När vi kom hem åkte vi till Linda (min tränare) och kollade på stjärnor på is såklart.
Kul å se, roligast var nog han, kommer inte ihåg vad han heter. Men han som var domare på let's dance ni vet?
Ja han som bryter.
Snacka om hållning, men vilken urdålig skridskoteknik! Såg ut som om överkroppen och benen var två olika kroppar.
Ska bli spännande att se hut mycket dom har utvecklats till nästa vecka ;)

Och Tessy då. Jag har fan gått och blivit kär.
Mormor och morfar har köpt en ny hund.
Hon är så jäkla söt! hur liten som helst, hårig och gosig och busig och SÖT.
Så jag har redan erbjudit mig som hundvakt.
Jag som verkligen inte brukar gilla djur?



aja, tjarå
föresten, vad köper man till sin bror som fyller 20?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback