Tandläkare

GODMORGON

Nu kommer jag från tandläkaren, japp, jag hade tid kvart i 8 på LOVET.
och allt tog en kvart, och det var inte smärtfritt.
Hade inga hål men jävla tandsten hade jag, så hon tog den där spetsiga grejen, rätt in i tandköttet och typ drog uppåt.
jävlar vad jag började blöda, smakade peckel i munnen, plus att det gjorde ont.
jag tror att hon straffade mig extra mycket för att jag missade min förra tid, säkert därför jag fick såhär tidigt också.


jag har kommit på att detta lov blir det inte allt för mycket sova
i måndags klev jag upp 8
igår, tisdag klev jag upp 6
idag, onsdag klev jag upp 7
imorgon torsdag kommer jag kliva upp 7
på fredag får jag sova ut
på lördag kommer jag kliva upp 7
och på söndag får jag sova ut


och nu vet ni det, nu ska jag kika på greys och gossip girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback