Studenten och allt som hör till

För någon dag sedan pratade jag med min kära angelica.
Hon tyckte att jag kunde åka till L.A på studentresa och träffa henne där. Det tycker jag också.
Vi tänkte att jag skulle få med mig anna och vonkan men dom är ANTI.
inte coolt, visst, det skulle bli en jävligt dyr studentresa men det skulle ju bli den bästa någonsin.


och dra till L.A ink skulle inte heller sitta helt fel, se denna snygga brud liksom.



jag vill inte åka någonstans för att bara supa och sova bort dagarna
det kan jag lika gärna göra hemma.
om man ska resa är det väl lika bra att åka till ett fantastiskt ställe och lägga lite pengar på det ist?
jag stannar nästan hellre hemma än å åker till bulgarien å bara super.
bara för jag sa sådär kommer jag väll sluta på sunny beach med alla bromans treor.



När jag stod och väntade på bussen blev jag väldigt farcinerad av ett gäng karar som arbetade hårt.
ni vet sånna där riktiga män med oranga och gula overaller och grävmaskiner och grejer.
och på tal om overaller, är det någon skillnad om man har oranga eller gula?
det var som om dom oranga var ett "lag" och dom gula ett annat.
sedan fanns det en till gubbe som hade en jacka som var både orange och gul så hade han jeans, han såg ut att vara chef.
dom jobbade hårt och sammarbetade väl tycker jag.
det såg så jävla kul ut, dom var ju grym, jag tror dom hittade något problem med trottarkanten för den mätte dom en massa gånger. eller så inbillar jag mig. men det såg fortfarande kul ut.

det fick mig iaf att tänka om jag verkligen vill bil förskollärare, och det tror jag faktiskt att jag fortfarande vill.
men det skulle faktiskt vara kul att hålla på med något "mansyrke" också, typ brandman eller polis.
någon som vet en bra hemsida som man kan göra test på vad man passar som och så? :p

NU ska jag städa min garderob


Kommentarer
Postat av: Angie

JAAA, KOM TILL MIG!!!!!!, kom sjalv, vem bryr sig, vi ska ha as kuuul

2008-10-23 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback