söte gamle farfar

efter att jag var på banken idag cyklade jag till min farmor och farfar
dom kände knappt igen mig för tydligen har jag färgat håret, inte klippt lugg.
dom tycker fortfarande att det är så tokigt att jag ska åka bort över jul
får faktiskt lite dåligt samvete när dom säger det, det kommer bli en ensam jul för deras del om varken jag eller dan är hemma.

men idag fick jag reda på att min farfar var inte bara en grym boxare när han var ung
näe, för han höll på med gång också.
nivet när dom går såder fult och svänger på arslet,
han gick tydligen en mil på under en timme, jag som var stolt över att jag sprang en mil på under en timme (59 min och 51 sekunder är faktiskt under timmen)

men han är rätt söt min farfar när han sitter och berättar historier


snart ska jag jobba, måste därför äta lite mat först


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback