Snöstorm

Imorse vaknade jag såklart före 9, varför sova när man kan?
Jag klev upp och såg att det var väldigt vitt ute, jag vrider på persienerna och det snöar
har snöat hela morgonen nu så det är ganska vitt på backen.
jag orkar fan inte snö, nu kommer jag ju måsta gå till jobbet.


För ikväll är det jag och bettan som ska köra järnet, det blir perfekt.
Jag hoppas på lite folk för jag har sådan jävla träningsvärk så jag kan bara röra mig i slowmotion
och jag får absolut inte tappa något på golvet, för jävlar vad långt ner det är nu.


så idag blir det att slöa fram till 5 då jag börjar jobba, sitter just nu i mjukisbyxor och min nya, sköna adidaströja.


annars så fyller ju jag 18 om en månad!!



är ju lite sugen på en fet 18 års fest, men frågan är var man ska hålla hus?! (kommer dock inte bli lika fet som blondinbellas, hehehehhee)
eller ska man bara köra på en liten förfest? det känns lättare men tråkigare, alla jag vill ska komma är ju inte 18 och jag kan ju inte bjuda alla jag vill på en liten förfest, och jag bor fan i Iggesund, mycket bättre att vara i hudik om man ska ha förfest, vilket jäävla dilemma.
hjälp

Kommentarer
Postat av: marie

njutångersfolkan eller sandvallalokalen är ju sånt som brukar funka, häh.

eller så har du helt enkelt en lika stor fest som blondinbella :O

Postat av: Snygg-Joseph

Håller med Dösen, Hultman g03z blondinbella liksom!

2008-11-05 @ 11:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback