PROV

imorgon är det prov, och eftersom jag har jobbat har jag såklart inte hunnit plugga något
men jag är inte bitter för det, så jävla svårt kan det väll inte vara?


idag gick jag till H&M för att leta efter en såndär bh jag letade efter, eftersom en anna hade kommenterat att det fanns där :) jag frågade eftersom jag inte såg några och dom var slut. Jag frågade även på kapphal och lindex, där var som också slut. Jag tror seriöst att det inte finns i hela hudik.
men, jag vet inte rikigt vilken Anna det kan vara? kanske en anna som bor i någon annan stad som har ett BRA H&M i närheten, lyckos dig isf.


aja, skit i det.

men det fanns ju en riktig anledning till varför jag började blogga nu
men nu har jag glömt det super intressanta och viktiga jag tänkte dela med mig av
så sorry, men jag måste sova nu

Kommentarer
Postat av: nicco

Klockan är kvart över fyra och du får tolka mig hur du vill men nej, jag är inte sjuk i huvudet, bara lite för pigg och har lite för lite att göra.



Gå in på
www.lindex.se, där kan du beställa en BH med löstagbara axelband, sen går du in på övrigt---axelband. Där kan du beställa trasparanta axelband(genomskilniga)för 29:-

2008-10-09 @ 04:16:48
URL: http://entrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback