MYSHELG

I helgen har fredrik varit hemma, det har varit bäst och hur mysigt som helst.
Vi for till sundsvall i fredags och jag köpte adidaströjan!
Fredrik köpte en randig tröja, sjukt vad bredrandigt är snyggt på killar, iaf på Fredrik.

Idag började lovet och jag vaknade klockan 8 och var super pigg.
Så det var bara att kliva upp det.

Jag åkte till stan för att äta lunch med mamma (nojs<3<33)
jag står och väntar på mamma då en bil åker förbi, stannar och frågar efter ett swedbank kontor.
självklart sa jag och sa "ta höger där framme sedan tar du höger igen sedan vänster"
Hon tackade och åkte iväg.
Sedan började jag fundera på vaffan var det jag sa?!
Så åker man ju inte om man vill till banken?!
jag fick värsta paniken att hon skulle komma tillbaka och börja skälla på mig för att jag sa fel väg så då ringde jag till mamma och sa att hon skulle möta mig på en annan plats.
som tur var kom hon inte tillbaka.





nu ska jag träna och imorgon ska jag till stockholm, förslag på någon grym affär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback