lugn kväll

Var sjukt länge sedan jag bara tog det lungt nu en helg känner jag.
Inte för jag har festat varje helg men jag har då inte bara varit hemma, kikat på tv osv.

Men ikväll fick bli en sådan kväll.
Lite folk från klassen kom och vi bakade brownies och kikade på idol.
kanon trevligt.


Skönt att lägga sig i tid så man är pigg till träningen imorgon tänkte jag säga.
Men nu är klockan över 12 och jag har inte ens borstat tänderna.





annars vill jag färga håret och skaffa lugg!!!!!
godnatt

Kommentarer
Postat av: marie

ååh, jag vill också skaffa lugg.

sån där rak och fin heidi klum-lugg.

skulle kunna offra mig och platta den varje dag och vårda den ömt som en bebis.

men näe, det är bara att inse att jag kommer bli så jävla ful i det...

du däremot har väl haft typ lugg förut?(typ vintern 06?) och du passade i det tycker jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback