Luggproblem

Nu har jag problem med min lugg.
Jag vet inte om jag ska tvätta den eller inte.
Jag tvättade den ju igår och det är inte bra att tvätta håret varje dag (har jag hört)
men jag ser att den har en tendens att kanske vara fet tills imorgon om jag inte tvättar den.
och jag vill ju inte gå runt med en fet lugg, för det är ju dom första dagarna jag kommer bli dömd om jag passar i lugg eller ej. och jag vill ju att folka ska tycka att jag är snygg i min nya lugg
men jag vill ju inte heller göra att den vänjer sig vid tvättning varje dag, för då kommer det börja bli fet efter en halv dag.


Om 12 min är nästa greys avsnitt på min datorn villsevillsevillse
jag hade glömt hur besatt jag blir när jag kollar på den serien.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tvätta inte luggen! Det är as jobbigt när ens hår är vant vid att tvättas varje dag. För det blir som du sa, väldigt snabbt fett.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback