LUGG

alltså, att posa är fan mig inte bara.
jag tycker att det är så jävla fjantigt att stå och knäppa kort på mig själv. Alltid lika pinsamt, tänk om någon skulle se än när man stod där med kameran och puta på läpparna och försökte hitta den bästa vinkeln.
näe, jag har alltid varit emot sånna kort och har därför inte knäppt speciellt många sånna.
OM jag har knäppt något kort på mig själv har jag alltid tyckt att det har varit pinsamt att visa eller skicka dom. eller att ens spara dom på datorn, tänk om någon skulle se dom?
Så jag har alltid kört med en "äh, vem kan inte bli snygg på kort när man står och knäpper på sig själv i en kvart?!" Jo, JAG har jag kommit fram till nu.

det jag tänkte skriva om egentligen var ju att jag har klippt mig, jag har klippt lugg.
självklart ville jag knäppa kort så jag kan visa
MEN vad ful jag blir på kort! hur skrattretande som helst.
Så jag kom fram till att det är därför jag aldrig knäpper posekort -jag blir så jävla ful på dom.

MEN jag tänkte ändå bjuda på årets posekort, ni kanske får lika roligt åt denna bild som åt lidingöbilden, vem vet.



liksom varför har jag handen där?!?!??! tro rjag att jag blir snyggare om jag har den där?! hahaha

MEN om någon hejar på er och ser ut sådär är det alltså bara jag, för sådär ser jag ut nu.

Kommentarer
Postat av: sofiaaaa

Fan vad snyggt med lugg!!! :D Inte alls bäbis den här gången!! :D

Postat av: sara

skitfint! :D

2008-10-14 @ 17:34:24
URL: http://dahlbergsara.blogg.se/
Postat av: simone

De blev grymt snyggt!

du passa i det!

2008-10-14 @ 20:40:33
Postat av: angiiie

as fint älsklinng, saknar dej som fan, kärlek

2008-10-15 @ 05:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback