lång torsdag

idag har varit en lång dag.
jag gick hemmifrån 08.10 imorse och kom hem ungefär 21.45.
Nu gör min mamma middag till mig.

eftersom jag itne fått någon mat idag, för maten på skolan räknas inte för jag åt lite potatismos och morötter, så är jag ganska surig, blev extra surig när mamma sa att det inte fanns någon wook.

Så nu tycker jag att alla ska tycka synd om mig i tre sekunder

en........ två................ TRE

nu känns det bättre.




annnnars då.
kände mig rätt vuxen idag när jag satt med damerna idag på styrelsemötet
borde ha fått många vuxenpoäng av det, bara kaffet som saknas nu!
fast det kommer jag nog aldrig lära mig, jag kommer helt enkelt aldrig bli vuxen.
och tur är väll det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback