Hur ska jag orka tjejvasan?

Idag har jag haft träningsvärk i armen sedan träningen igår.
Jag hoppade öggel, inga armhävningar om ni tror det.
Hur fan får man träningsvärk i armen av att hoppa?!?! Okej om det hade varit benen, men armen?!
måste vara för jag tog i så jävla mycket med mina ena arm.
men hur svag är man inte då, det är som att göra sånna där grejer med vikter, fast utan vikter.
ja, och sedan få träningsverk av det, då är man fan mig bra.


men grejen är att jag ska åka tjejvasan, hur fan ska jag kunna staka mig fram i tre mil?!?!
eller okej, man kanske inte stakar hela vägen men jag kommer ju knappast kunna ta fart från nedförsbackarna för när jag kommit ner från en sådan kommer jag ramla på arslet.
berättade jag föresten att sist jag åkte längdskidor var jag så lite att jag inte ens minns det. men mamma säger att jag var duktig, kanske har lite naturbegåvning, eller så ljuger hon. jag vet inte.



en gång var jag på bal, då fick jag ont i fötterna och hade bra hållning när jag satt och vilade.
undra vad jag ska ha för klänning iår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback