FRÅGOR

Jag städar min garderob och har lite frågor.
Måste man spara gamla hälsingetröjor? (tischer vi fick från hälsingelaget) jag menar, jag har typ hundra och kommer aldrig behöva dom alla samtidigt. men måste man spara dom, är det ett minne?
Det borde väll räcka med en tischa? den snyggaste och den skönaste som jag stolt kan träna i?

Måste man spara gamla "lagkläder" som man fortfarande kan ha? visst jag kan ha dom, men NÄR ska jag använda dom? förr användes dom ju bara innan match eller i bussen till match osv, och jag spelar ju inte längre, när skulle jag använda det? och om jag börjar igen får man alltid nya..
kanske skulle spara en till någon frilivsaktivitet eller vad det heter, som när man kampar i skogen kan det vara bra.
Okej, jag spar EN uppsättning.

Måste man spara kläder som inte är så gräsligt fula och storleken fortfarande passar fast än man är osäker på att det kommer användas. jag menar, jag har typ 5 favoritjeans, när skulle jag använda dom jag inte alls gillar?
kan man isf kanske sälja dom, är det någon på riktigt som skulle köpa ett par jeans av MIG? och hur gör man isf? tradera? vad är det.

och måste man spara nian tröjan?! ni vet den där klassiska tröjan då alla skriver sina namn osv?!??!

tacksam för svar
kärlek. caroline.

Kommentarer
Postat av: marie

man behöver absolut inte spara nian-tröjan!

det är nästan olagligt att ha kvar den, slängslängsläng! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback