fittpmscpryck

DAMPFELJAGFÅRNÅGOTPSYKFALL

sådär. nu har jag fått avreagerat mig lite, tack. ursäkta språket.

Men det finns för fan inte en endaste vettig bh i hela jävla hudik. Och då ljuger jag inte heller.
Idag gick jag på VARJE affär och letade en bh med genomskilnigt band där bak
jag vet att dom syns ändå, men jag ska åka konståkning med en dräkt som har en öppen rygg och då måste man fan ha nånting som håller tuttarna på plats.
vi frågade t.o.m om sådana bh:ar, men tydligen köpte dom in dom bara vid balen. jävla puckon.
jag köpte ju en förfan förra vintern, om ni undrar varför jag ska ha en ny är det för att den förra gick sönder. skit kvalite.

så tillslut gick vi på manuffen, vem fan köper bh:ar på manuffen?!?!?!?
där hade dom såklart inte heller någon bh med sådant band. Men dom hade tydligen "mirakel bh:n".
En bh UTAN band där bak. hur fan ska detta gå undrade jag.
men hon sa att dräkten skulle göra att den hölls på plats så vi köpte en
vi köpte en bh för 400(!!!!!!!!!) jävla spänn.
visst, den sitter om man drar tillbaka skulderbladen exakt hela tiden. så fort man slappnar av åker axelbanden ner.
hur skulle man kunna åka konståkning så då? just det, det går säkerligen inte.

det blir väll att nåla fast dom fula axelbanden eller nå då.
skit grejer.


och bara för att jag har fått ränt runt med mamma på stan för att leta en jävla bh har jag inte hunnit plugga, på torsdag har jag prov och imorgon jobbar jag. KUL.


ursäkta det bittra inlägget. måste bli på bättre humör till konståkningsträningen. annars kommer det att gå bajs. inte bra att det går bajs när det är DM på lördag.
Få mig på bra humör någon, tack.


jag (med min dräkt som är öppen i ryggen) och frida :)

Kommentarer
Postat av: Anna

FInns med plastband i ryggen på HM

2008-10-07 @ 20:24:03
Postat av: Angiiiiie

bli pa bra humor!



for jag kommer hem snart, kan inte vanta tills jag far se dej baby<333333

2008-10-07 @ 20:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback