DM nästa

Idag gick träningen kanon!
Nu känner jag mig verkligen redo för Distriktmsäterskapen i Flens.


PEPP!
Dock är vi 8 stycken i gruppen junior B1 (alltså min tävlingsgrupp) och det är bara 5 stycken som går vidare till Länsmästerskapen.
Så det gäller att göra två felfria program, om ens det kommer att räcka.
Men skitsamma, jag ska ha roligt även om jag inte går vidare, det är ju trots allt inte hela världen.




Fick reda på idag att vi ska tävla klockan 6 på kvällen på lördagen
därför kanske det skulle funka att klä ut sig, gå på gfesten, vinna, gå hem.
Fast börjar bli tveksam, jag har ju byxorna, eller ja, tightsen, men inte den perfekta tröjan eller dom perfekta skorna och inte heller det blonda håret..



Någon som har sådan tröja hon har på sig att låna ut? eller ett par liknade skor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback