Bussresa

Att åka buss är tråkigt och jag blir alltid hur trött som helst.
Idag när jag åkte buss till skolan och vi kom till busstationen såg jag ett gäng karar som stod och snacka.
Alla hade en varsin väska och såg glada ut. En av dom käkade en fet macka och drack trocadero.
Han hade säkert inte ätit någon frukost, stackarn.

MEN så började jag undra vart dom skulle??!?!?!? har gått och småfunderat på det hela dagen.
var åker ett gäng karar på en fredag morgon? åker dom och kollar på fotbolls någonstans? åker dom på någon såndär stor båt och super sig full?! eller åker dom på spa????


fick lite panik angående studentresan nu också eftersom jag måste vara hemma den 6 juni måste alla åka efter det!
så härmed säger jag att alla jag känner från hudik som ska på studentresa åker efter den 6 juni. punkt slut.
eller bara jag har ett gäng att åka med är jag nöjd.
men var ska man åka är frågan, förslag?!?!??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback