blä för dusch

nu har jag duschat.

i duschen kom jag fram till två saker.
först kom jag fram till att det är hur tråkigt som helst att duscha.
man står i en vatten stråle och tvättar sig, och hur kan man tycka att det är skönt?!
okej, det kan vara skönt om man fryser eller något, men då är det tusen gånger skönare med ett bad.
annars står man ju bara där och blir blöt, vilket är as jobbigt.
man måste torka sig, drygast är att håret blir blött.
jag orkar inte föna det och jag orkar inte somna med blött hår, det är nog anledningen till detta otroligt spännande inlägg.
och sist borde man ju smörja in sig, vilket jag aldrig gör eftersom det är så drygt.
jag sitter mycket hellre här :D:D:D:D


andra saken jag kom på var att om det är något jag kan planera är det hur duschen ska gå till
först måste jag tvätta håret, när schampoot verkar tvättar jag bort sminket.
sedan sköljer jag ur håret.
sedan har jag alltid beslutångest om jag ska tvätta tänderna eller kroppen när balsamet verkar.
idag borstade jag tänderna.  det kändes rätt.
nu kanske ni undrar varför jag inte kunde göra båda när balsamet verkade?!
jag kan härmed berätta att det är för att jag vill ha tid på mig att skölja ur balsamet ordentligt.
för jag kan ju inte BARA skölja ur balsamet, det skulle vara bortkastad tid, onödigt lång tid i duschen helt enkelt.




jag är trött, ni får ursäkta. godnatt

Kommentarer
Postat av: sofiaaaa

haha, men du är ju störd! :D det är najs att stå och drömma i duschen, man kan tänka att man delar den med en hunk, så blire genast mycket mer givande ! Jag hatar att gå ut ur duschen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback