barn barn åter barn

herregud vad jag tycker om barn
fast jag vill inte ha något eget än på ett väldigt bra tag så oroa er inte.
men därför lånar jag andras barn då jag är tränare. 

men idag skulle vi göra program.
och oj vad barn kan ha svårt att förstå, nu förstår jag varför våran tränare bli frustredade på oss, oss som är 15-18 år och inte gör som hon säger.
Men det är så härligt med barn, eller dom barnen jag är tränare åt, dom blir inte blir sur om dom inte förstår.
dom skrattar, rycker på axlarna och ler stort och säger "Vaddåååå?"
Och om dom ska göra men har glömt vilka steg det var exakt hittar dom på egna.
typ som jesper på stjärnor på is.



jag kollade föresten nyss på greys, åh vad jag har saknat den serien
<3<3<33<3<3<33 på det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback