trötter

Nu är jag TRÖTT!
imorse var jag på intervju och jag fick åka dumber, det är inte varje dag!
var faktiskt jävligt kul, fast det var jävligt trångt att sitta tre stycken i en dunker som är menad till en, men det gick!


men som sagt, nu är jag trött!
så när jag gick till bussen tänkte jag på att sova.
då kom jag fram till att jag är rätt bra på att göra allmänt onödiga saker i sömnen.
När vi var i Flen på DM så började jag såklart att gå i sömnen, det jobbiga med att gå i sömnen borta är att man inte hittar.
Jag vaknade då av att jag slog foten i ett bord, så var det kolsvart i rummet så hittade jag inte tillbaka till sängen.
Det var skapligt jobbigt faktiskt.

Annars är det jobbigt när jag får för mig att lägga täcket någon annanstans i sömnen, för jag vaknar alltid av att jag fryser så vet jag inte vart täcket är.
 
nu ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback