Studentresa

Idag kikade vi på studentresa och imorgon ska vi boka, det blir alltså Afrika!
Hur exotiskt låter det inte att åka till afrika på studentresa egentligen?!
(låter ganska så mkt häftigare än att säga egypten, men det är rätt megahäftigt det också)


Så det blir ju egypten två gånger för min del, men jag tror det är rätt stor skillnad på att åka med bara Fredrik och att åka med 15 andra. Så det blir nog PERFA.
Billigt blir det också :D



Så nu börjar jag längta till min 18års dag på riktigt, har tänkt och planerat en massa idag så jag är sjukt pirrig, pinsamt nog. Sådär pirrig som man var dagen innan julafton när man var liten.
Så är jag NU, två veckor innan...
Men det blir värt, det lutar åt 18års fest om jag orkar ta tag i det.


den ultimata partybilden genom tiderna



Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, jag blir alldeles deppig och stressad av allas prat om stundentresa. Vad kostar en resa till egypten då? :)

Postat av: Jonas

Det kostar för mycket, vem har råd att lägga ut sex papp när man precis ska börja sin karriär som arbetslös? :P



Krogen på lördag? nä justja!

2008-11-17 @ 20:56:18
Postat av: Johanna

okej, det var ju ett bra pris faktiskt! fast jag är fattig. Ni kommer säkert få jätteroligt! :) och jag får mig en trevlig stund i solariet, haha!

2008-11-17 @ 21:12:14
URL: http://jskarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bästbild och bästtjej!:) Vill ha lite kvalitetstid när jag fått ordning på mitt idiotliv.

2008-11-18 @ 00:18:10
Postat av: Sofia

Det är jag som har idiotliv, alltså.

2008-11-18 @ 00:18:46
URL: http://so0fy.blogg.se/
Postat av: Sara

Klart du ska ha artonårsfest :D

2008-11-18 @ 21:01:17
URL: http://dahlbergsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback