Som ett litet barn

Jag är som ett litet barn, det är jag varje fredag
Jag är alltid lika hungrig när jag kommer hem från skolan, jag vill lägga mig ned och grina.
Har sådan fruktansvärd huvudvärk att jag vill dö och jag blir sur arg och irriterad för ingenting.
Då blir jag sur och grinig för jag blivit sur arg och irriterad för ingenting, osv.


Nyss damsög jag hela lägenheten för att må lite bättre
men nu är jag lika grinig igen, jag vill seriöst bara grina och då känner jag mig som en dålig människa och då blir jag grinig för att jag är en dålig människa.

ja ni förstår, allt blir en stor jävla cirkel.
 
och imorgon ska jag tävla, ska åka halv 5 på morgnen/natten, kalla det vad ni vill, men tidigt är det.


hoppas jag inte kommer sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback