Mörkrets hjärta

Mörkrets hjärta förstör mitt liv just nu.
Kalla mig toffel men nu när Fredrik äntligen är hemma vill jag inte sitta och göra en jävla bokanalys ist för att vara med honom. Men tydligen så blev det så.


Jag tror snart att jag ger upp, för jag har verkligen ingen ork längre. Jag har ju inte ens duschat än, hur äckligt är inte det?


annars så åt vi tårta idag på skolan, vi har gjort det varje år och nu var det sista året.
nu när man börjar kunna säga "sista gången" känns det faktiskt som att vi går sista året och att vi snart ska ta studenten. Och imorgon ska vi ju betala studentresan också, spännande.


på lördag är det utgånggg :)


justja, klara har lurat på mig en jävla facebook och nu får jag fan tusen mejl heeeeeeeela tiden. ORKA

Kommentarer
Postat av: sofia

Egentligen är du så jävla nöjd över Facebook! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback