Jag lever!

Jag förstår om mina otroligt många läsare har saknat mig under dessa dagar
men jag har fullt upp och har inte hunnit bloggaa........

nog med ironi!

egentligen har jag ju haft tid att blogga, men det beror ju på hur man prioterar, film eller blogg, film eller blogg?
har i alla fall hittills slutat med film
om ni undrar varför jag bloggar nu är det för att jag itne har några fler filmer att kolla på och gör allt för att slippa träna på engelska redovisningen jag KANSKE ska ha imorgon

har jag föresten berättat om den? 10 minuter lång muntlig redovisning på engelska som dessutom ska filmas så vår älskade lärare ska kunna kolla på det om och om igen.
KUL VA?


näe, jag känner att jag skulle kunna ta mitt liv. eller ja, iaf hoppa av kursen.




annars har det ju hänt mkt här i världen, mina fonder har gått upp och usa har fått en ny president; Obama, inte för jag var så särskilt insatt (fy skäms Carro, och du ska vara amerikansk medborgare?) men av det jag har hört om de lite mer "ytliga" frågorna måste jag säga att Obama verkar klokare än McCain, så bra val USA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback