Hes?

Jag hatar att vakna och inte veta om jag är hes eller inte
Jag känner aldrig i halsen om jag är det, det känns som om jag bara har lite ont, som jag har haft hela veckan men då har jag ju inte varit hes, förutom lite igår då.
Så imorse när jag hade varit vaken i kanske en timme valde jag att testa min röst
och det kom INGENTING, inte ens ett knyst. Jag har inte ens en målbrottsröst.

och gud vad jag hatar att vara hes, det är så jävla jobbigt!
Jag har seriöst ont i magen sedan igår för att jag måsta ta i så jävla mkt för att ens höras
eller så är det för att jag skratta så mkt när oscar skulle bädda sängen


en sak var rätt konstig, igår när jag kom hem var jag såklart sjukt hungrig, och sjukt sugen på ost?!
jag tycker ju inte ens om ost, det funkar att ha på toast om det är väldigt lite och väldigt smält. 
men jag gjorde mig en ostsmörgås, jag smälte osten i micron för att vara på säkra sidan men det var sjukt gott
min nya fyllemat ist för pizza kanske


och eftersom ni är sjukt intresserade så kan jag berätta att det var askul igår, eller nä det kanske inte är det rätta ordet.
Det var astrevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback