fredag

Idag började jag egentligen klockan 12 men duktig som jag är åkte jag in till klockan 9 för att jobba med projektarbetet.


Men iaf, imorse när jag satt på bussen hörde jag när folk började spela musik på sina mobiler.
Förr fanns det ju alltid några fjortisungar som satt och spela upp ringsignalerna men jag trodde seriöst att folk hade slutat med det. Jag trodde att exakt alla hade fattat hur drygt det är för andra.

Men näe, imorse fick jag bevis på att det fortfarande finns sådant folk, helt otroligt.



annars är det fredag idag, skönt med helg :)


bjuder på en gammal bild på mig sedan någon mediadag

Kommentarer
Postat av: Soofia

Meen vilken mysig bild! Vad ska du göra i helgen?

själv ska jag plugga, så någon vidare helg kan man väl inte kalla det. Men kanske vi kan försöka hinna klämma in en prommis?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback