Detet tog över

Igår när jag vaknade kände jag verkligen hur överjaget och detet stod på varsin sida av min axel och argumenterade.
Överjaget höll på att vinna tills detet sa " du klev ju faktisk upp halv 7 igår, du behöver sömnen"
Ja, det var den tanken som gjorde att jag sov en timme till innan jag åkte till skolan.

Men grejen är att jag ändå åkte in tidigare än jag behövde för att jobba med projektarbetet
men självklart går brandlarmet, och självklart måste det vara den dagen då det är som kallast, snöar som mest och blåser storm.
Men jag vad glad över att jag hade min jacka på mig, stackars barn som bara hade tischa, orutinerat.


Annars kom Fredrik hem inatt så äntligen bor han hemma, det är brabrabra :)


annars har jag hur mycket plugg som helst och kommer kanske därför inte vara så aktiv här, eller så kommer jag vara det bara för att jag inte vill plugga?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback