Studentpresent

försöker komma på den perfekta studentpresenten till Fredrik just nu
har ju hittat rätt så fantastiska presenter för typ 4 tusen kr, vilket jag såklart inte har.
men jag vet ju åtminstonde nu vad jag kan köpa när jag är rik å han fyller år eller liknande.

men jag har faktiskt hittat lite små saker, men inget jag tycker är sådär super bra
det är kanske hur svårt som helst
så nu vill jag ha massa tips om vad man ska köpa
kanske rätt svårt att få "massa" tips på en blogg som inte allt för många läser :p

men jag utmanar er få som läser att komma med tips, för jag behöver det!

och om någon kan säga en grym 18års present kan den ju slänga en kommentar om det å

Nu ska jag dra å träna, tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback