Sommar

Sommaren närmar sig nu
Min jävla lista med saker att göra som var milslång börjar på att ta slut
Första lönen har kommit och göteborg närmar sig.

samtidigt med lönen kom ju även ett köp begär.
Tur att jag och angie ska till gbg till helgen!

bäst av allt är att snart är det sommarlov
får se hur mycket till lov det blir
har en känsla av att det blir mycket slit på fyrklövern i sommar.


min man har tagit studenten och bor för tillfället hemma
mycket skönt
fast han sticker ju snart igen. :(

image180
min brud (sofia såklart) har även fyllt 18.
så även hon har blivit stor nu
för min del är det dock långt kvar,
kanske lika bra å jobba hela sommaren eftersom alla kommer säkert gå på krogen hela tiden
hoppas hårt på att det blir yran iaf.

image179
yran förra året

blev lite av ett deppinlägg känner jag
fast jag är inte ett dugg deppig.
denna dag har ju varit kanon, grillning och trevligt folk
fast jag är sjuk, kanske därför.

Kommentarer
Postat av: Sooofia

jag kmr inte gå så mkt på krogen! Lovar!
Vill hellre va med dig ja! Vi kan dricka 3.5 or på en parkbänk tillsammans typ :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback