Massa plugg

har nu gjort en lista på allt som ska vara klart innan vi slutar
längtar tills jag får krysa för första punkten

just nu sitter jag å arbetar med reklamfabriken
men nu känner jag att jag behöver något att tugga på för att orka
typ lite chips eller popcorn vore inte fel


har även skrivit upp vilka veckor jag helst jobbar i sommar
hoppas det går bra med fyrklövern
läre även dra dit idag, jag skulle ju tydligen ha jobbat i tisdags,
så roligt att dom informerar än, tydligen skulle man ha koll på det själv genom att kolla på ett schema där
vilket jävla schema?!
jag har fan inte ens sett ett schema.
näe, lite dålig information tycker jag
dom har fan knappt sagt att jag får jobbet :p
men ja, tydligen :p
och tydligen har chefen dragit utomlands också


nu läre jag väl plugga vidare antar jag
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback