Jävla matte

Jag hatar jävla matte b
hur svårt som helst när man har en lärare man inte förstår sig på
sedan att man är så jävla lat och gör allt i sista sekunden är inte så jävla bra det heller
men jag blir ju så jävla surig när det inte går
usch.


tror nog att det kommer bli ett stort ig på nationella imorgon, jag som hade satsat på ett VG i slutbetyg :s
där rök det iaf..
jag ångrar att jag inte ens har försökt hängt med på lektionerna..


och att jag är trött som en gnu gör ingenting lättare
jag borde inte heller sova något idag på dagen för då kommer jag inte kunna sova inatt å imorgon är det bara att kliva upp tidigt för nationella börjar 8 på morgonen
jag som egentligen börjar klockan 1


två bra saker: greys ikväll å bal om 10 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback