Balen!

Nu har balen i Åre varit och jag har kommit hem
den sista tågresan till åre är alltså gjort.
Vilken jävla lättnad
måste dock säga att denna gång vad bland dom "bättre" gångerna om man säger så.
Påvägen dit satt jag helt ensam, kunde sprida ut mig hur mkt som helst
påvägen hem satt det en tjej mittemot mig som man knappt märkte av
som sagt, skönt! Fick t.om. lite plugg gjort.

Men balen var super mysig och super trevlig
massa trevliga människor och god mat och lite dans blev det också

image178

Min man var fin :) tänkte slänga upp lite mer bilder på bilddagboken sen, så drygt att göra det här.




Nu måste jag egentligen plugga, men jag orkar verkligen inte.
Det är så jävla tråkigt. Historia är heeeelt värdelöst.





Fattig är jag och har egentligen tusen saker att köpa,
men nu ska jag plugga (kolla på tv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback