Tsatsiki morsan och polisen plus Eva och Adam

Grym filmdag idag med angie.
Har sett både tsatsiki morsan och polisen och Eva och Adam fyra födelsedagar och ett fiasko.

Och nu är frågan, varför görs det inga sånna filmer längre?!
Dom är ju gudomliga, jag bara älskar dom! så genialiska!
Som när Eva blir "veckans babe" och brorsan säger "hon blev skit glad" när hon bara glor och tycker han är konstig.
"Skulle du kunna bli ihop med en idiot?"
skulle kunna dra hundra helt suveräna citat. Men det får bli en annan gång.
Nu för tiden är allt bara animerat å allt var det är, trök trök trök.

Sveriga suger ju annars på att göra film, typ arn.
Den var ju ganska så dålig, iaf början. Jävla berättarröst som på pocahontas.
Näe, vi kan göra barnfilmer här i Sveriga, så jag tycker vi kan hålla oss till det!

Mer sådant till folket tack!


Just nu längtar jag tills på torsdag, då sticker jag till norge och jag och fredrik har varit tsm i 11 månader :)



Nu ska jag fan ladda hem lite eva och adam avsnitt :D

tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback