Tjejklassikern

Nu har vi, jag, mamma, min tränare och amanda bestämt oss för att göra tjejklassikern.
Igår anmälde vi oss till lidingö tjejlopp.
Så i September ska vi ut och springa en mil.
Så igår var jag och mamma och köpte nya springskor ;)

alldeles strax ska jag gå och jobba
var egentligen ledig idag men det känns bra eftersom jag tog ledigt en dag nästa vecka när jag åker till norge.
Gött och ta igen det idag, på en söndag och allt.

men sjukt vad jag inte ville vakna imorse,
hade världens mysigaste dröm.
han kom och hämta mig med helikopter hos min pappa, :P
men annars så gjorde vi inget speciellt, vi bara var med varandra och hade det mysigt :)
han är alltså min Fredrik! <3
saknar han så galet mkt nu, men snart ses vi igen! :D


nu kallar jobbet, tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback