Sömnlös

Klockan är strax över 5 på morgonen och jag kan inte sova.
vet faktiskt inte hur många timmar jag har sovit, 3-4 kanske.

är skapligt drygt, har tusen olika tankar precis just nu.

peacan, peacan och åter peacan?
är det värt? kommer jag få ledigt? hur mkt kommer allt kosta? är det värt? kommer jag ha råd med utomlands om jag åker? och åter igen, är det värt?

fast en sak är säker, det blir ingen yran.

Men det känns som om det är meningen att jag ska åka på peacan iår faktiskt,
jag är inte bara erbjuden att köpa en biljett, utan även åka bil både dit och hem.
och det är ganska värt, tjänar över 500 spänn på bara det.


None

om jag får ledigt från jobbet är det nog meningen att jag ska åka
fast ja, få ledigt tre dagar på sånhär kort varsel kan bli svårt!
så vi får se, vi får se.








nu blir det väl någon film,
tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback