skit väder

det har seriöst inte varit en endaste riktig sommardag på hela sommarlovet
vafan är det här?
idag är det rätt så varmt när det inte blåser och solen inte gömmer sig bland molnen.
alltså väldigt sällan.



igår var jag med kiffe, vi spela lite golf.
eller vi slog på ranchen eller vad det heter
jag sög rätt så rejält, men jag skyller på att det var kanske 8 år sedan sist.
sedan skulle vi även putta, där var jag dock bättre.
fast sedan blev jag bara sämre å sämre
så då blev tråkigt och vi åkte till kiffe.


och jag med min grymma övertalsförmåga fick honom att gå på sex and the city.
jag tror jag var den enda av oss 7 som gick som verkligen ville se den.
fast jag hörde nog att både kiffe och jonas satt och små fnissa ibland
så jag tror nog att dom tyckte den var bra även fast dom inte vill erkänna det :å
fast den var faktiskt lie väl lång, 2 timmar och 25 min är långt.


det blev föresten ingen peacan för min del, jag fick inte ledigt.
och det blir ingen yran för den delen heller :)
noll festivaler iår, det får jag ta igen nästa år!
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback