Sämsta sommaren

Nu är det bara 10 dagar kvar till sommarlovet
känner på mig att detta kommer bli sämsta sommarlovet någonsin.
rätt deppigt ja.

jag kommer säkert jobba jämt
alla kommer gå ut hela tiden
fredrik sticker till norge
angie flyttar till usa

sämsta sommaren som sagt.


Det är en endaste sak jag vill göra, å detär att åka till yran.
Med vem återstår dock att se. Om jag ens kommer få åka :S


deppppppp




göteborg var för övrigt kanon. kommer nog lite bilder när jag orkat lägga in dom på datorn
nu vill jag ha popcorn.

Kommentarer
Postat av: Sofia

men gullet då :) jag ska inte gå ut hela tiden, för jag är snålast i stan! (Y)

2008-06-03 @ 22:47:25
Postat av: Angie

kommer sakna dej som fan när ja flyttar

du får komma å hälsa på

åsså får ja kidnappa dej från jobbet massa gånger innan ja åker så vi kan leka

2008-06-04 @ 19:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback