Midsommar

Midsommar blev en väldigt trevlig kväll hemma hos Klara.
Petter var nog fullast som ringde tusen gånger, varan en av gångerna berättade han att han blivit tacklad och att han kollade i busstidstabellen.
Men dom kom ju faktiskt till stan efter 2½ timme ungefär, så dom lyckades ju! :D


på bilden ser vi anna med blodiglar i ansiktet + lite krigsmålning. vilken kämpe.


det skulle även grillas lite tidigare på kvällen
efter att ha hittat hårspray och massa löv å mossa fick kiffe äntligen sprutt på älden


det resluterade i brändmat, även att kiffes lilla köttbit for ner i grillen
syns inte så väl på bilden men den är vid pilen.

tur att jag åt hemma ;)

tack för en trevlig kväll allesammans!


Jag blev även erbjuden att köpa en peace and love biljett.
Det jobbiga var att dom måsta ha svar idag om jag skulle köpa den och på sådan kort varsel hann jag inte hitta någon som kan jobba åt mig ist. :(

men, tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback