depp

de senaste dagarna har varit bra dagar,
jag har umgåtts mest med angelica och har haft trevligt.
fast idag är det en depp dag.

jag har övningskört vilket gick bajs.
jag hoppas att angelica kan komma ikväll och mysa å käka popcorn, det skulle göra min dag bättre!
sedan får det ju gärna bli sommar någon gång.
fast det kan börja på måndag, för imorgon jobbar jag.

och jag saknar fredrik.
haha, igår berättade hannes och erik om allt jag skulle få när han kom hem.
det var roligt.
nu har du press på dig älskling ;>

å jag saknar min sofia, vart har du tagit vägen människa?!

tjarå!

Kommentarer
Postat av: Sofia

men vafan jag har ju lekt fruga nu i tio dagar! Men nu är jag singel igen! :) Ska dock jobba på fabriken hela veckan, hur det nu gick till.. men vi kanske hinner ses någon kväll?:) PUss !!<3

2008-06-22 @ 14:39:47
Postat av: Hanen

Klart jag inte har press på mig. Vet ju redan vad jag skall köpa. Pucko ;)

2008-06-26 @ 18:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback