äntligen sommar!

idag har det äntligen varit sommar!
inte ett moln på himlen, fram till nu.
men det gör inte så mycket, jag ska ändå snart gå och jobba. ;)

har ju fått legat ute i några timmar iaf, gött :)

nästa vecka hoppas jag på att kunna åka till norge.
måste säga att det kommer nog bli rätt drygt att sitta i typ 10 timmar för att åka dit
sedan 10 timmar för att åka hem igen..
för att vara där några dagar och få sitta inne på ett rum och kanske inte ha internet eller något att göra medans han jobbar
MEN, vad gör man inte för han då? Det är nog värt vartenda öre och varenda minut som är as tråkig för dom dagar jag kommer få spendera med min man! <3
jag saknar honom

None

stilig han är!






Nu ska jag baka rabarberpaj, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback