stekning

förmiddagen har bestått av stekning
varmaste dagen hittils tror jag, inte ett moln, riktigt skönt.



när jag låg och hade som tråkigaste måsta jag passa på att knäppa kort på min tatuering
kan inte hjälpa att jag älskar den.




jag lovade ju att jag skulle ta upp kontakten med min kamera igen så här har ni en bild på min limpmage. Men lite färg har jag väl ändå fått!
dock ser min knallrosa bikini lite korallfärgad ut, måste satsa på en ny kamera tror jag..



ikväll blir det fest,
är ju egentligen inte ens så jäävla fest sugen, men man kanske blir lite party där man kommer dit
annars spar jag alkoholen och tar det någon annan gång, det märks det märks.


Nu ska jag fortsätta läsa eragon tror jag, as bra bok för övrigt!
tjarå!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Var du leeedig idag ocksååå!? :O Fyfan vad jag mådde illa av att jobba hela dagen idag! Och tatueringen är lika fin, fast finare i verkligheten när inte din kamera ställer till alla färger! Och du, jag vill sola med dig nästa vecka!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback