Sommar!

Nu har det blivit sommar i lilla Iggesund också.
äntligen :)

var på hölick igår med angelica nicolas och signe, mycket trevligt.
fast det låg döda fiskar på botten, inte alls så frräsht.
och det var något fel på fiskarna tror jag, dom försvann inte när man hoppa i heller, alltså dom som levde
jag ljuger inte när jag säger att dom bet mig två gågner :|

Fast nicolas var man och fångade hela två fiskar med sina bara händer den dagen!
inte illa!


oliver fick ju körkort i fredags så idag drog vi in till stan
en snabb men trevlig visit :)


jag tycker att vi alla fyra borde ses någon dag nu! :)


och snart ska jag åka och jobba

tjarå!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja det måååste vi ju! Jag jobbar hela veckan, men föreslå när du/ni kan så kanske det funkar? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback